0 In Motion/ Sundhed

Breakfast

Jeg lyver ikke når jeg siger, at jeg har spist usundt siden d. 19/12. Min sidste træning lå samme dato, så det er noget af en kold tyrker vi er ude i, når jeg i dag starter med at spise sundt og træne igen. Jeg har simpelthen ikke kunne overskue at have fokus på kost og motion i slutspurten af mit bachelorprojekt. Jeg har netop afleveret det, så nu er der ingen undskyldninger! Når jeg har været usund i en længere periode, vender jeg mig til at spise mere, for udover måltiderne spiser jeg også slik – så derfor er jeg også mere sulten, når jeg skal være sund igen. Derfor starter jeg altid min første sunde dag, med en stor portion morgenmad – så har jeg en god bund og jeg bliver ikke ligeså sliksulten når jeg er mæt (selvom jeg altid er lidt sliksulten 😉 ). Træningen starter også blidt ud, jeg har tænkt mig at gå 5 km. i raskt tempo så snart jeg har udgivet dette indlæg! Jeg trapper altid træningen stille og roligt op, når jeg har haft en pause – så kører jeg heller ikke surt i det. Så min to råd til at komme godt igang med at være sund er: at spise sundt og meget – og trappe træningen stille og roligt op :)!

DSC_0218Min morgenmad i dag bestod af to stykker knækbrød med en smule smør og banan, og to blødkogte æg. OG en masse vand 😀 I baggrunden ser i mit Bachelor-rod.10919306_1554587858113560_463013435_n

Og kl. 11 afleverede jeg mit Bachelorprojekt! Det er godt nok en vild følelse 😀 Nu skal jeg bare læse op til en mundtlig eksamen her d. 8 – og SÅ har jeg ferie 😀

– Amalie. 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply